Om oss

Tenk Kommunikasjon

Vi bidrar helhetlig innen forretningsutvikling, drift, salg og kommunikasjon.

22. september 1998 satset de tre gründerne Ann-Christin, Svein og Geir faste gode jobber og det de hadde av sparepenger og startet Tenk. De tre hadde et brennende ønske og en sterk tro på at god kommunikasjon kunne hjelpe mange virksomheter.

Byrået Tenk Kommunikasjon har 17 års erfaring med å være en sterk partner for bedrifter som har tro på planmessig, offensivt og helhetlig arbeid med forretningsutvikling, drift, salg og kommunikasjon.

Vår viktigste jobb er å gi kundene våre BEDRE RESULTATER OG STØRRE ARBEIDSGLEDE!

Kreativitet

I dag treffer vi målgruppene i stadig flere kanaler. Da bør kreativitet brukes i alle deler av en virksomhet. Til syvende og sist handler det uansett om å oppnå gode resultater, og vår jobb er å finne den beste, og mest kostnadseffektive, veien dit – uavhengig av kanal.

Helhet

Gode råd som omhandler kommunikasjon sklir ofte over i områder som forretningsutvikling, drift og rutiner. Bare ved å forstå helheten, kan vi løse de kommunikasjonsutfordringene våre kunder står overfor.

Innenfra og ut

En merkevare bygges av alle de ansatte, hele tiden, i alle situasjoner. Derfor er det alltid viktig at ekstern kommunikasjon er godt forankret internt. Det gir kommunikasjonen større kraft og skaper bedre resultater.


 

Kunder

 

Aller

Arba Inkludering AS

Bjørn Gregersen AS

 

 

Cappelen Damm

Citroen

Dagbladet

Digiflow

Dipper

Exentri Wallets

Eramet

Hoff

Honda Marine

Kellox

Leiebolig

Loxkel

NFIF

Office Control

People4You

 

Ramirent

Saga Regnskap og Rådgivning

Telerør

Tohatsu

Vespa


Noen kunder om oss:

 

Citroën:

Over 90% åpning på eDM

– I tillegg til våre hovedkampanjer har Citroën behov for aktiviteter hos våre 70 forhandlere i Norge, og i flere år har Tenk levert oss dette. Ett fantastisk resultat var en åpningsprosent på over 90% på en eDM til forhandlerne. Det hadde sikkert noe med at vi la levende film direkte i eDMen, som fungerte godt.

Øystein Johansen, markedssjef i Citroën Norge


 

Aller Media/Berner Media:

Solid samarbeid i mange år

– Vi har samarbeidet med Tenk Kommunikasjon i over 13 år, og de har vært en solid leverandør på mange ulike områder. Fra salgsmateriell og events til digitale løsninger og TV-kampanjer. Tenk har vært en viktig partner for oss både for å skape gode resultater og for å løse en rekke ulike utfordringer.

Per Brikt Olsen, direktør salg i Aller Media/Berner Media


People4you

Øker mest på sosiale medier

– Blant bemanningsbyråene har vi pr nå best utvikling innen sosiale medier. Strategien er lagt og driftingen gjøres i samarbeid med Tenk. Tenk har også skapt kommunikasjonskonseptet “Ha en god dag på jobb!” – samt det interne opplæringskonseptet P4Y-METODEN®. Vi er veldig fornøyd med samarbeidet.

Per-Egil Aas, partner i People4you


 

LLENTAB:

Bedre kundeopplevelse med Tenk

– LLENTAB leverer høykvalitets stålbygg over hele landet. Vi ønsket å bli bedre på kommunikasjon internt og eksternt, og Tenk utviklet et klart bilde av hvor vi skal og hvordan vi skal komme dit. Bl.a ved å levere bransjens beste kundeopplevelse. Dette kjenner nå samtlige medarbeidere til – og etter hvert erfarer stadig flere kunder også denne opplevelsen.

Odd Sund, daglig leder i LLENTAB Norge