Honda MC ruller på i 2017

Suksessen og veksten kjøres videre

AS Kellox – den norske importøren av Honda MC – har sammen med Tenk som reklamebyrå hatt en eventyrlig reise de siste to årene. Honda MC har hatt en solid vekst, og resultatene og markedsarbeidet ble blant annet kronet med diplom i ANFO Effekt 2016.

 

Kellox har på ingen måte tenkt å parkere Honda MC for 2017 – tvert i mot er både importøren og forhandlerne nå utstyrt med en rekke verktøy og aktiviteter for å bringe spennende Honda-nyheter og kjøreglede ut til det norske folk.

 

Ny omfattende web-plattform

www.kellox.no

Her presenteres Honda-sortimentet med en rekke nye modeller for 2017. Se for eksempel toppmodellene Africa Twin og CB650F.

 

2017-Kataloger

Besøk din nærmeste forhandler og hent Honda MC-katalogen 2017 – eller ta en kikk på den her. Er du ekstra interessert kan du også sjekke ut Utstyrskatalogen og hjelmkatalogen fra Shoei.

 

Tohjulinger.no

Innholdsmarkedsføring på to hjul med informativt og inspirerende nyttestoff, får MC-interesserte lesere via tohjulinger.no

Nylig satte Honda MC fokus på det urettferdige og lite miljøvennlige avgiftssystemet for MC.

 

MC-messen

MC-messen er en usedvanlig viktig møteplass for Honda MC. I 2017 var det rekordbesøk under de fire dagene på Lillestrøm og her møttes importører, forhandlere og kunder i skjønn forening over tohjulinger, utstyr og MC-prat.

 

Tenk bisto Honda MC med salgsmateriell, visuelle effekter og organisering. Vi var også tilstede på messen for å videreformidle arrangementet. Her kan du se bildereportasjen vi laget. På sosiale medier ble det lagt ut statusoppdateringer fra messen i form av foto og levende bilder.

 

Facebook

Følg Honda MC på Facebook! Da får du med deg både informasjon og inspirasjon. Vi i Tenk håndterer også Facebook for Kellox, med rundt fire ukentlige poster, samt annonseadministrasjon.

Konkurranser er både viktig og gøy for å skape engasjement og synlighet. I forbindelse med påsken og sesongstarten har den viktige Africa Twin-sykkelen nylig stått i sentrum for en bildekonkurranse på Facebook. Adventuresykkelen kan kjøre overalt og konseptet ble derfor en konkurranse der publikum skulle svare på hvor Africa Twin befant seg. Premien var en kvalitetshjelm fra Shoei. Responsen var meget god og var et ledd for å markedsføre Africa Twin som en skikkelig eventyrsykkel.

 

Kampanje-materiell

Tenk har også tilrettelagt flere kampanjer for Honda i år, blant annet på eventyrsykkelen og fokusmodellen Africa Twin. Kampanjene kjøres hovedsakelig på Facebook, og skal i neste fase rulles med programmatiske kjøp.

 

Butikk-materiell

Salget skjer hos de lokale forhandlerne rundt om i landet. For å skape oppmerksomhet ute i butikk rundt Honda som merkevare har Tenk blant annet designet bakvegger og viktig salgsmateriell. For MC Oslo har vi også designet en helt egen Honda Store.

 

AS Kellox og Tenk Kommunikasjon gir gass og fortsetter ferden mot nye høyder!