Dagbladet høstkampanje

Magasinet fylte 15 år i 2014, og Dagbladet ønsket å feire og promotere Helgeavisa med Magasinet i sin høstkampanje.

Bakgrunn og mål

Hver eneste helg i 15 år har leserne satt stor pris på sine øyeblikk med Magasinet. Mange deler til og med sine fine Magasinet-øyeblikk på Instagram merket #dbmagasinet. Disse bildene er gode bevis på at leserne nyter det lille friminuttet de får sammen med Magasinet.

Løsning

I høstkampanjen ønsket vi å vise bildene som leserne har delt. Både i reklamefilmen, printannonser og i nettbannere viser vi derfor ekte bilder tatt av leserne selv.

Det har også vært viktig for Dagbladet å minne leserne om at Helgeavisa er til salgs både lørdag og søndag. Derfor har vi utviklet radioreklame, samt materiell til butikker og andre utsalgssteder med nettopp dette budskapet.

Tenk takker

Takk til Racecar som produserte reklamefilmen.
Takk til Verdens sterkeste mann som produserte radiospotter.